Alla inlägg den 7 juni 2007

Av IdahoJ - 7 juni 2007 22:31

Dagen har som vanligt försvunnit på tok för snabbt. Var på jobbet redan 0820 och kom där ifrån strax efter 18. Jätte kul att arbeta idag:)


 men.. min fot har under natten blivit mystiskt-snuskigt stor och uppsvälld. Fick ett helt gäng myggbett efter vistelsen vid stugan. Å imorse vaknade jag med en stickande-svullen-kliande-skabbig fot:( Riktigt drygt..


Efter jobbet blev det middag på dalahästen. En kanon fin dag som denna har man ju inte lust att hänga i köket.. Ha ha man kan ju hitta på en massa anledningar för att slippa laga mat;)


Kom hem och satte ihop poolen, men pga min onda fot slapp jag hoppa i och skura den. Något positivt med den onda foten i alla fall..


Kollat på CSI och slappat nu på kvällen.


Vilat fötterna på min ny inköpta fotpall Hemtex. Köpte även  4 nya kuddar till min "häng-gunga" som hänger på altan.


Imorgon fredag! Underbart! Ännu bättre att jag dessutom är ledig på lördag!


Ha en kanon helg!


 //Ciao!



Ovido - Quiz & Flashcards