Alla inlägg den 8 april 2008

Av IdahoJ - 8 april 2008 21:28

..hur ska man klara sig i en vecka? Blir ju såå sjukt nyfiken,,

Av IdahoJ - 8 april 2008 20:12

Tar aldrig det jävla slutspelet slut? Eller kvalserien? Tvn har ju varit okupperad i år och dagar känns det som:(


Tur att det är tisdag i alla fall, det är ju då jag brukar kolla på The Hills.


Tror jag ska lägga mig i sängen med den bärbara, en stoort glas mjölk och några wienerbröd. Jag älskar findus wienerbröd! Så kan jag smula lite på Ps sida som en protest för att tvn jämt är upptagen;)


Näe, så taskig är jag inte..



Av IdahoJ - 8 april 2008 17:18

i går fyllde P år. Kom hem vid ca 1630 och då var redan dom första "kalasgästerna" hemma. Hade folk hemma till 2130. Efter det kollade vi klart på Morden i Midsomer som vi inte orkade kolla klart på i söndags.


Idag skulle P:s morfar ha fyllt 85år:( Vi hade tänkt att åka till graven idag men det blir nog imorgon istället. På lördag kommer Ps familj hem till oss på middag å sönd är det dop.


Måste börja jobba lite tidigare imorgon, det kommer någon från datasupporten som ska koppla in den nya kassan. Skulle ta ca 3 timmar. Kommer jag inte att kunna ta betalt av några kunder då på 2timmar? Låter inte bra!


Nu- ut och arbeta sista stunden i butiken!

Ovido - Quiz & Flashcards