Alla inlägg den 29 juni 2008

Av IdahoJ - 29 juni 2008 22:36

Hemkommen från en snabb tripp till Sthlm. Åkte ned igår efter jobbet. Direkt till mors & mosters torp. Hängde där ett tag, fikade lite, mor hade gjort ett vegetarisk "gubbröra" åt mig. Yummie!

Mor hade förbertett lite för grillning men jag och P hade sett fram emot den indiska restaurangen, så det blev mat där:) Åt tills jag spydde, lr nästan i alla fall:)

Vi bestämde oss för att sova i torpet så vi drog dit. Tände massor utav ljus, läste tidningar och proppade i mig jordgubbar. Mys!


Idag åkte jag till mamma och duschade innan vi åkte till Enköping för att kolla på A som hade match. Stannade till och köpte godis på en affär som hade 700godis sorter. Svårt att välja? JA!


Varför ska vissa saker vara så svåra? Varför ska man träffa människor vid fel tillfälle? Ja den som visste skulle bli miljonär..



Ovido - Quiz & Flashcards