Alla inlägg den 16 juli 2008

Av IdahoJ - 16 juli 2008 16:51

...mina träskor har kommit!! Fixar bild senare om jag hittar den där jäkla sladden som försvinner titt som tätt..

Av IdahoJ - 16 juli 2008 16:51

...mina träskor har kommit!! Fixar bild senare om jag hittar den där jäkla sladden som försvinner titt som tätt..

Av IdahoJ - 16 juli 2008 16:51

...mina träskor har kommit!! Fixar bild senare om jag hittar den där jäkla sladden som försvinner titt som tätt..

Av IdahoJ - 16 juli 2008 12:26

Fan.. Jag är mongo i ryggen igen:( Var till kiropraktorn i måndags kväll, han knäckte, böjde och drog. Så om några dagar är man kanske ok. Jävligt drygt bara att ha två st jobb man måste sköta när man helst utav allt hade velat/behövt ligga hemma.


Igår var jag och kollade på landskamp i fotboll. U23 damlanslaget mötte Skottland. Spännande match, Sverige vann valförtjänt med 3-0.


Lutar åt att åka till Sthlm över helgen..


Nu måste jag återgå till mina thairester. Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards