Alla inlägg den 15 september 2008

Av IdahoJ - 15 september 2008 20:48

Den här dagen har varit en bra dag. Upp och hoppa när klockan ringde 0620. Iväg till jobb 2 en sväng, hem och ringa lite viktiga samtal och sedan iväg till "riktiga" jobbet. Har så mycket inspiration att göra så mycket på jobbet nu, men tyvärr är det så utplockat på varor nu. Eller tyvärr.. är ju lite fel att säga så, man vill ju så klart att allt ska sälja på:)


Har haft så mycket att göra och har kännt att jag inte har haft tid att skriva här. Nu först känns det som om jag börja komma tillbaka till vardagen igen.


Favorit bloggarna har jag börjat att läsa igen, tror att 2 st utav dom har fått barn:) Har även funnit några nya favoriter. Blir så inspirerad utav många, fler lyckas verkligen få till det, alltså skriva precis som jag känner, men som jag inte själv kan få ner på vettigt sett här. Är så fruktansvärt dålig på att uttrycka mig. Skulle verkligen vilja ha blivit född med skrivandets och talets begåvning, men man kan ju inte få allt man vill;)


Var ned till Sthlm lördag till söndag. Otroligt skönt att komma iväg, äta gott, strosa runt i butiker och bara vara. Köpte ett paar skor till bröllopet jag ska på om 12dagar. Jag har inte hunnit prova klänningen jag ska ha än, hoppas att den passar.


Nu börjar CSI, hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards