Alla inlägg den 29 mars 2009

Av IdahoJ - 29 mars 2009 11:03

Vaknade igår, mådde apa. Sprayade i mig lite nässpray, kastade i mig två panodil. Mådde lite bättre. Vi åkte förbi J&A, tre av fyra låg utslagna.. Roade barnen lite, sedan var jag helt slut! Åt lunch på "hästen", handlade hem middag. Hängde framför datorn, diskuterade om vi skulle laga någon middag, båda var proppmätta sedan den sena lunchen. Blev en avocado macka för mig, sedan började filmtittningen. Såg Mirrors & In the valley of Elah. Vaknade okristligt tidigt då jag råkat ställa väckarklockan(?!?), snorig och jävlig.. Huvudet dunkar. Kanske borde pilla i mig någon frukost samtidigt som jag ser reprisen av Robinson?


Messade med kusin nyss, han och Anna + två killkompisar är i Egypten nu, är grymt avundsjuk.. Har spanat efter resor i några dagar, men till alla platser jag vill resa till är det hiskiligt dyrt. Har redan varit i Tyskland, Tjeckien, Finland, Norge, Danmark, Estland, Turkiet, Cypern, Bulgarien, Tunisien, Egypten, Malta & Gambia, Portugal,vill se något nytt!


Några förslag?

Ovido - Quiz & Flashcards