Direktlänk till inlägg 18 april 2008

Helg:)

Av IdahoJ - 18 april 2008 21:12

Har man en go sambo eller? Tulpanerna fick jag förra fredagen och rosorna denna! Han vet vilka knappar han ska trycka på;) Älskar att ha blommor hemma..


Något mindre roligt har hänt idag, jag fick köra min älskade morfar till akuten. Han fick sådana smärtor i hjärtat, och han har opererat hjärtat tidigare samt fått hjärtinfarkt tidigare. Vi fick komma in på en gång. Som tur var såg det inte ut att vara något allvarligt, men han får vara kvar på observation åtminstonde en natt.


Näpp, nu ska jag och goa A mysa lite. Imorgon är det jobb igen, verkligen skönt att vara ledig idag trots att jag inte hunnit vila något.

 
 
IdaB

IdaB

23 april 2008 13:40

Oj då!
Ja det var ju inte länge sedan man sj var en liten vilding, o tillsammans med alla mina syskon vände vi ganska snart uppochner på våra föräldrars tillvaro ;P
*mmmm, de e underbart med barn*
Hahahaah...

http://www.backeus.blogggratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IdahoJ - 28 april 2010 22:04

           ...som fortfarande spanar in min blogg.. Urkass nej, väredelöst med bloggandet. Har inte haft tid eller prioriterat detta. Vem vet? Kanske faller lusten på igen. Kanske ska man börja om på nytt någon annan stans?!? Massor har själ...

Av IdahoJ - 10 januari 2010 20:12


   Vet att det var evigheter sedan.. Har varit i Sthml i helgen. Kunde inte låta bli att köpa denna snygga klänning, blir perfekt att ha på sig på middagen i soliga landet=) ...

Av IdahoJ - 24 september 2009 22:12


   http://www.tv3.se/play   känns som om det bara är jag som har missat fru Anka och co.. Det ska det bli ändring på nu, avsnitten finns ju på treans hemsida! ...

Av IdahoJ - 24 september 2009 21:10

Drog till jobb2 vid 0745, sedan jobb1 9,15-18,15. Blev kvar och pratade med L efter jobbet. P var förbi jobbet och hämtade bilen, han skulle till Södertälje och kolla på hocky. Så det blev att traska hem.. Uff, det var länge sedan! Blev verkligen en ...

Ovido - Quiz & Flashcards