Alla inlägg under april 2008

Av IdahoJ - 1 april 2008 19:57

..kan kännas lite trött just nu. En låt jag ändå gillar väldigt mycket ät denna. Pratade med både mor och Moster E efter att den var med i första omgången. Det visade sig att vi är ganska lika, vi hade alla tre suttit med tårar i ögonen när Suzzie sjöng..


Lyssna och njut! Eller så kan du skita i det!

Av IdahoJ - 1 april 2008 13:20

Nu har jag fixat e-legitimation samt kollat på min deklaration på nätet. Fick ej betala in som jag trodde:) Det känns så skönt att veta det:)


Får tillbaka 1169:-


Det är ju bra, men jag som tidigare fått tillbaka mellan 5500-10000:-känns det ju lite, lite att få tillbaka.. Men man får absolut inte klaga!!

Av IdahoJ - 1 april 2008 08:58

Två hela avsnitt av The Hills! Tack! Räddade min förmiddag!

Av IdahoJ - 1 april 2008 08:30

Det är 1 april idag! Var har alla månader av året tagit vägen? Guud vad snabbt det går! Och det innebär ju bara en sak - Ta vara på varje dag!

Är fortfarande helt paff att det redan är 1 april..

Av IdahoJ - 1 april 2008 07:53

Vad har hänt?

Fredag:

På dagen/kvällen låg jag mest och hade ont:( Vi var bort bjudna på grillning hos H&M, P gick dit men jag kunde inte pga värk. Ligger i mysbyxor, helt plötsligt kommer en främmande bil in på vår uppfart. I den sitter P! Alla tyckte det var tråkigt att jag inte skulle komma, så jag blev hämtad. Jag kunde ju lika gärna ligga på soffan där och ha ont istället för att ligga ensam hemma tyckte dom.. Så det blev en kanon god middag där tillsammans med H&M, P, Mange och Malin. Och så lilla W och A förstås! Fick tok ont efter ett tag och tog mig hem.. Inte vann avesta killen Let´s Dance heller:(


Lördag:

Höll på att bli knäpp hemma. Massor att göra men man klarar inte av någonting:(

P körde ner till Sthlm så att jag fick ligga på en annan soffa istället. Fick stanna i Sala (efter ca 4mil) för att sträcka lite på min onda rygg/axlar.

Kom hem till mor, hon behövde silver och guld färg till jobbet. Åkte till Stinsen för att köpa färgen. Fick så J***A ont så vi fick sätta oss och fika. Men vilken jäkla crap service. Dom hade verkligen ingen koll på läget alls personalen. Trodde att en sådan stor kedja skulle vara bättre. KLarade inte av smärtan utan intog ryggläge hos mor.

Moster M kom förbi en sväng. På kvällen gick vi ner till den nya indiska restaurangen. Alla tre beställde vi en special meny. Lika förrätt, P hade tre olika sorters grillade rätter, Mor tre olika sorters grytor och jag tre olika veg grytor. Innan förrätten kom fick man papadams och till varmrätten fick man naan bröd. Vi åt tills det nästan sprutade ur öronen och ändå fanns det mat kvar..


Söndag

Per kom förbi hos mamma och åt frukost. Mor och han skulle gå på Sollentuna mässan.

Jag och P åkte ut till Barkaby och Ikea. Köpte en tv-bänk. Gick en kortis på outleten innan vi gick på Pizza Hut. For hemåt. Kvällen gick till att kolla på P som skruvade bänk. Han har nada tålamod:(


Måndag

Sov ingenting på natten P drabbades av världens magsjuka. Låg och skakade på badrums golvet..

Usch!!

Gjorde så lite som möjligt. Morfar kom och hämtade mig och körde mig till kiropraktorn. Fick värsta WOW känslan efter det. Min sneda rygg är nu nästan helt rak. Knutarna jag har haft i nacken är nu spårlöst borta!

Känner att jag är på väg att bli helt bra:) Men just nu känner jag mig misshandlad i hela kroppen, men förhoppningsvis är det borta så att jag kan jobba på torsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards