Alla inlägg den 4 december 2007

Av IdahoJ - 4 december 2007 21:21

Dessa äter jag till frukost i stort sett varje dag. Såå goda. Åt dom första gången när jag sov över hos Annelie för 2 år sedan. Efter det blev jag fast.

Av IdahoJ - 4 december 2007 20:50

.. stod i kassan idag på jobbet och skulle ta betalt av en kund. Medans jag pratar med kunden frågar en annan kund :Är det här knästrumpor eller är det hellånga?  -Det är knästrumpor! Då ser jag att det är Lina Englund!

Vad förvånad jag blev! Vad gör/gjorde hon i min håla? Å vad jag tyckte att hon var söt när jag var yngre. Var så avundsjuk på henne när hon var med i

Vinterviken med David Tainton.

Av IdahoJ - 4 december 2007 19:51

Är jag den enda som inte har har tröttnat på denna låt? Tycker att den är lika bra än..

Av IdahoJ - 4 december 2007 19:28

Shit vad dagarna går snabbt. Hur ska man hinna med allt? Har inte hunnit att ta fram ngt julpynt än. Endast adventsstaken. Men jag har ju faktiskt tvättat jul-köksgardinerna. Det måste ju betyda att jag är lite på gång i alla fall :> 

Vi bakade lussebullar i söndags. Men dom blev inte lika goda som jag hoppats på:( Vet inte vad vi gjorde för fel med degen? Lr den var ju jätte god innan gräddningen.. Bulldeg måste alltid smakas:) Blev lite glögg, julmust och nötter till  bullarna.


Två arbetsdagar avklarade denna vecka. Skönt! Imorgon arbete 0915-1815 sen till extra jobbet. På torsdag tänkte jag försöka klämma in 30 minuters solning i mitt så redan hektiska schema. Känner mig blekare än blekast.


Idag fick vi in en helt lovely kjol. Cravings! Måste, måste ha! Lite satin känsla, hög i livet. Känns classy! Men då måste någon bjuda mig på fest så att jag får använda den. Blir så trist när man köper något "partyplagg", använder det på jobbet. Sedan vill man INTE ha plagget när man ska ut nästa gång. Någon som känner igen sig?



Ovido - Quiz & Flashcards