Alla inlägg den 6 december 2007

Av IdahoJ - 6 december 2007 20:05

Dagens middag-ta dam! Spännande va? Hi hi:)

Av IdahoJ - 6 december 2007 19:14

Såg nyss reprisen på Uppdrag granskning. Det sändes i går.

Svart på vitt fick man se hur personalen ompaketerade gammalt kött och satte på nytt bäst före datum. Skändat kött mals ner till köttfärs. Kött som ev luktar illa marineras och säljs. När det marinerade köttet är  gammalt nog grillar vissa butiker köttet och säljer det. Urk, jag säger då det!


Glad att jag är vegetarian!!


Mycket intressant repotage! Bör ses av alla köttätare och andra också för den delen..




 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=994104&lid=puff_994092&lpos=rubrik




Av IdahoJ - 6 december 2007 15:52

När jag läser folks bloggar och dom har lagt in ngt från youtube brukar jag sällan titta på klippet. Idag gjorde jag ett undantag när jag läste Katrin Schulmans blogg. Jag lovar att detta klipp är värt att se!

Ovido - Quiz & Flashcards