Alla inlägg den 5 december 2007

Av IdahoJ - 5 december 2007 22:58

så kan du köpa den här klockan. Det är ju hysteriskt mycket pengar!!!


( Bild från www.aftonbladet.se )

Av IdahoJ - 5 december 2007 21:27

Vad..

hade du på dig idag? Mörkblåa jeans, vitt linne och svart cardigan

har du gjort under dagen? jobbat på jobb1 0915-1815 jobb 2 1830-1935

har du för frisyr? hästsvans

ska du göra innan dagen är slut? Kanske leta fram lite julpynt?

har du inte hunnit med idag? Inte mycket mer än att arbeta

ska du göra imorgon? ev sola innan jobbet. Jobba 10-18

vill du göra i helgen? Inga planer alls faktiskt:)

åt du senast? clementin

är allra bästa med dig? Att jag är snäll?

ogillar du hos dig själv? att jag ibland är för snäll.Oftast tänker på andra innan jag tänker på mig själv

När..

vaknade du i morse? 0725

är du rädd? Bara för att förlora människor jag tycker om

skrattade du senast? Idag

var du på fest senast? Minns inte ens:(

var du kär senast?  Är kär nu!

gjorde du senaste något du egentligen inte ville? var på jobb 2 nyss, ville inte dit men extra pengarna vill man ju ha

gav du en komplimang senast? idag till min kollega

Vem..

kramade du senast? p

saknar du? Min mor som bor 14 mil i från mig

kysste du senast? p

vill du spotta på? finns bara 1 enda person..

skulle du vilja se ut som? oj, lite delar från en massa olika personer

gjorde dig arg senast? Inte en person utan min bil

Antingen eller..

Glass eller Godis? Inget ytav det

Morgon eller kväll? Kväll..

Skidor eller pulka? Pulka

Julafton eller födelsedag? Julafton

Häst eller hund? Definitivt hund!

hjortron eller blåbär? blåbär

Sol eller bada? Både och..

Röd eller blå? Röd


Kan du..

simma fjärilsim?  tror inte det

stå på ett ben? Ja

sjunga riktigt höga toner? Näe..

baka? jo då

göra volter? näe

hoppa upp på en häst med sadel? Ja

ditt eget mobilnummer? ja

Har du..

pallat äpplen? yes

tagit en främling på rumpan?  haha ja..

tappat något värdefullt i toaletten? nej

sett en hel porrfilm? näe 

blivit dumpad? näe

förlorat någon nära vän? Näe

varit i Asien? tyvärr inte


Av IdahoJ - 5 december 2007 16:38

Vet inte varför jag inte gillar henne. Kanske för att det känns som om hon tror att hon blev en A-kändis efter sin spya i direktsändning.Men vem är jag att dömma?  Vad är det för idiot som ringer in med en sådan gissning?!? Fick han sina 5 sekunder i rampljuset? Jävla coolt att ringa in och säga så.. INTE!!

Av IdahoJ - 5 december 2007 08:50

Usch, idag är en riktigt seg dag. Hostar, halsen är helt svälld, huvudet är tungt som aldrig förr.. Äh vem gnäller jag för? Vem bryr sig om hur jag mår just nu.. Hi hi:) Bara att bita ihop! Ha en fin dag!


(Bilden från www.metrobloggen.se )

Ovido - Quiz & Flashcards