Alla inlägg den 15 december 2007

Av IdahoJ - 15 december 2007 20:28

Hittade ett test på www.flybutterfly.blogggagratis.se

Testet innebär att du får reda på vem du är mest lik, Paris  eller Nicole.

Här finns testet:http://www.eonline.com/on/shows/simplelife/quiz/index.jsp


Ha ha nu har man grymt tråkigt om man sitter med detta en lördags kväll;)


Jag var tydligen mest lik denna donna..

Av IdahoJ - 15 december 2007 20:04

Kommer ni att följa Lets Dance när det drar i gång den 11 Januari 20.00? Jag känner mig måttligt sugen om jag ska vara ärlig. Känns urtjatat redan. Men bor man i samma håla som Tony kanske man är tvungen att se första avsnittet i alla fall? Jo så kommer det nog att bli!


Och varför går det bara skit på tv nu för tiden? Idag har det verkligen inte varit något som man vill kolla på:( Men nu ropas det från nedevåningen att jag ska komma ner, börjar tydligen något. En kopp te och lite slappande behövs om jag ska klara av nästa vecka. Blir långa dagar. Å ännu jobbigare när man inte kommit i form än:(


Well.. Thats life!


Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards