Alla inlägg den 3 maj 2008

Av IdahoJ - 3 maj 2008 09:36

Trevligare kväll än gårdagens, var det väldigt länge sedan jag upplevde. Cilla och co skulle precis börja äta igår när jag kom. Vi satt och pratade en massa och hade det allmänt trevligt:) Andreas 3 st kompisar var också med. Spelade alfapet (?!?) i lag, märkte att det var lite väl många blanka brickor, hmm.. någon hade fuskat rejält, ha ha!! Tydligen hade jag och Cilla oxå gjort det.. Men det var oavsiktligt! Andreas - Men vaddå? Får man inte göra så? Lite morotskaka och några koppar kaffe senare spelade vi monopol. Känner som man är IQ fiskmås, tur att vi körde lag även här.

Hade extrem roligt fast det bara var jag som inte drack..

Var väldigt sugen på ett glas men det kändes så omständigt att sova över och så. Åkte hem vid ca 0030, skulle ju arbeta idag..


Ikväll blir det ev grillning och bastu med familjen Arnesson/Lindberg eller så blir det bastu och mat och häng med Cilla, Andreas & co.


Nu måste jag hälla i mig kaffe och klä på mig, öppnar om 15 min!


Ha en skön lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards