Alla inlägg den 22 maj 2008

Av IdahoJ - 22 maj 2008 16:08

Rocco 2 gick igenom besiktningen! Så nu kan jag och pärlan lägga många mil bakom oss i ett år till:)


Nu hoppas jag bara att det löser sig med min och Tittis lång weekend också..

Av IdahoJ - 22 maj 2008 13:18

Bästa Titti ringde nyss. Hon har fått ledigt den 12-15 juni! Då vi har tänkt att ta en riktig festhelg:) Kruxet är bara att inte jag har fått det.. Vet inte om jag kommer att få det heller, det enda jag gör är att hoppas! Måste ju boka flygbiljetter och hotellet.. Va fan,, Ge mig ledigt, nu på momangen!!

Av IdahoJ - 22 maj 2008 09:31

Hela denna vecka har jag legat en dag efter.. Så ni må tro att jag blev glad idag, var helt inställd på att det var onsdag, men det är ju torsdag:) Alltså, helg imorgon!


Måste förbi jobb 2 innan jag börjar på jobb1 kl 1000 imorgon. Måste ev en sväng förbi där på lördag, men det brukar gå bra.


På lördag ska vi på 29års kalas,ev kommer mor och moster upp på lörd lr sönd. Annars är ingenting annat planerat. Det känns så skönt att ha almenackan tom ibland, speciellt när man har en mycket intensiv vecka framför sig.


Nej, kaffe och putsa speglarna i butiken nu.


See yaa!!

Ovido - Quiz & Flashcards