Alla inlägg den 27 maj 2008

Av IdahoJ - 27 maj 2008 22:54

För min del blev det lite shopping. Provade shorts och klänning på Gina, shorts på Cubus. Inget kändes helt 100.. Kanske för att man känner sig lite blek och så.. En "sockerskål" och disktrasor blev det i alla fall.. Alltid något som förgyller vardagen:) Det enda jag ville ha var ett par skor, men inget föll i smak, vill ha ett par läder sandaler typ gladiator stuket, men det fanns inga fina..

Av IdahoJ - 27 maj 2008 22:52

Min kära kom hem med blommor igår, han hade plockat dom själv ute vid stugan:) En utav mina favorit blommor!

Av IdahoJ - 27 maj 2008 22:02

Väckarklockan ringde 0615. Var inte pigg alls. En snabb dusch sedan promenad till jobbet. Åt frukost där. Inventeringen gick snabbt och bra, trodde vi.. Ena scannern slutade att fungera för två månader sedan helt plötsligt. När vi skulle föra över infon från den scannern idag kom inventeringen som vi gjort för två månader in i datan också:( Det såg alltså ut som om vi hade en massa diffar, så det blev till att räkna om en hel

del:( Jag och Lina lunchade på thai, satt ute i det kanon fina vädret.


Slutade 1630,då åkte jag hem och hämtade la familia och åkte till Borlänge och Kupolen.. Vi hittade ganska snabbt var vi var ute efter, skönt! Jag och O åt på tacobaren medans P&A åt på en annan restaurang.


Kom hem 2040, drog på mig mysbyxorna och prommenerade i en timme.


Så jäkla skönt det är! Ska försöka att komma i väg och gå i ca 1timme varje dag, det är ju ändå bara skit på tvn.. Har gått minst 1timme varje dag i 2veckor nu.


Tvätten tvättar sig tyvärr inte själv, inte heller försvinner högarna med grejjer utav sig själv. Märkligt;)


Imorgon börjar jag 1100 men ska till jobb 2 innan och ev försöka klämma in en solning. Kanske ut och gå i en halv timme oxå.. När måste jag gå upp då? Tidigt känns det som!


Det är konstigt att vädret gör en till en helt annan person, solen ger en så mycket styrka och ork.


Om 16dagar vid den här tiden sitter nog jag och Titti och dricker något gott på en pub/uteservering i Prag. ÅÅ vad jag ser fram emot det:)




Ovido - Quiz & Flashcards