Alla inlägg den 21 maj 2008

Av IdahoJ - 21 maj 2008 23:31
MTVMusic VideosMTV ShowsEntertainment News

det är ju en evighet tills dess:(

***

Av IdahoJ - 21 maj 2008 22:37

Sälen -99 jan-maj. Festade ca 6dagar i veckan under denna säsong. Hur fan orkade man?!?  Fick en crush på bartendern Martin från Falköping. Bartender, ja du kan ju räkna ut resten. Den här låten spelades flitigt när vi umgicks, och ännu mer när vi bröt upp..


Är fortfarande en favoritlåt.

Av IdahoJ - 21 maj 2008 22:26

...men jag har faktiskt joggat idag. När jag hade promenerat i 1timme så kände jag bara för att springa, så jag sprang hem. 15 min tog det. Jag var typ döendes när jag kom hem.


Skönt är det enda jag kan säga att det är nu. Kanske ska komma igång lite nu? Så kanske man är hyfsat i form till beach 2010? Ha, ha! Så illa är det inte!


Missade gymnasiets modevisning idag:( Hade varit roligt och sett men kände inte riktigt att jag hade tid.


Imorgon ska Rocco 2 (min bil) besiktigas. Hoppas, hoppas att den går igenom utan anmärkning..


Av IdahoJ - 21 maj 2008 15:20

Petter!! Låt håret vara!!

Ovido - Quiz & Flashcards