Alla inlägg under maj 2008

Av IdahoJ - 14 maj 2008 20:17

FREDAG:

Tog ett snabbt beslut efter samtal med Titti. Kastade mig i bilen upp till Gävle. Höll nästan på att somna i bilen:(

In med packningen och vidare till hennes väninna Anna. Lite vin och kex och prat där. Annas bäse och karl skulle sova så vi for vidare. Hem till Titti igen för lite cider, youtube och "jag har aldrig".

Mötte upp Tittis gamla ragg + två av hans vänner på en krog. Några drinkar och trevligt umgänge och helt plötsligt så var det stängnings dax..

Vi gick hem och babblade och sov sked.


LÖRDAG:

Var ruskigt bakis. Mötte upp Tittis en annan väninna som också hette Anna. (Anna 2 kan vi kalla henne). Brunchade. Johan och Patrik dök upp och tog en fika med oss. Yrade runt på stan som två yra hönor. Klippte mig, gick på systemet och shoppade lite.Gick till Tittis baksida och halvsov i solen. Duschning och cider. Emma kom förbi. Hem till Anna 2 och hennes sambo för lite förfest. Grymt trevligt gäng!

Tog taxi ner på Blue Moon bar. Lite folk men otroligt roligt! Killarna kom dit oxå. Hade en sjukt rolig natt:)


SÖNDAG:

Efter 1 1/2 timmes sömn var det dax och krypa upp ur sängen. Måttligt pigg:( Lunchade i 3 timmar med Titti, Johan och Patrik. Sedan var det bara att sätta sig i bilen och köra hem.


Sjukt rolig helg!! Detta kommer absolut att göras om inom snar framtid!!

Av IdahoJ - 13 maj 2008 21:47

Som vanligt hinner man ju ingenting. Har tänkt att uppdatera flera gånger. Idag tog jag och kusin en promenad på två timmar istället..


Får se om jag hinner imorgon kväll!


Ha det gott!

***

Av IdahoJ - 11 maj 2008 21:42

Det blev Gävle. Är sjukt sliten. Har haft otroligt kul.Återkommer

Av IdahoJ - 9 maj 2008 16:33

har inte bestämmt mig ännu.. Solen strålar och alla är på toppen humör! Går i klänning och har inget på benen. Känns så underbart. Ska jag sitta i bilen i en timme och yra runt i Gävle och leta parkeringsplats? Väl framme finns ju världens bästa Titti:) Men ändå hade det ju varit himla skönt att ligga på gräsmattan hemma och läsa en bok..


Ska det vara så svårt att ta ett beslut?


Ni får väl läsa vad jag bestämmde mig för..


Ha en kalaskväll i solskenet!

Av IdahoJ - 8 maj 2008 21:31

Ska jag åka till Sthlm, Gävle eller stanna hemma i helgen? Har riktigt svårt att bestämma mig.. Måste bestämma mig typ nu!!!


Idag har det varit jobbigt att se alla glada, bruna kunder, vill ju också vara ute i finvädret! Åt middag ute, hem till H & M på kaffe och kom hem för 30min sedan.


Näe, seriöst, vad ska jag göra i helgen?!?

Av IdahoJ - 8 maj 2008 08:39

Fiskarna 19/2-20/3

Torsdagen börjar på en trist ton men kvällen blir fin. Troligen blir kvällen dessutom synnerligen romantisk.


Mitt horoskop för dagen från Aftonbladet.


Trist ton? Hm.. Hoppas att dom menar att jag ska till jobb 2 strax och att jag tycker att det är lite trist.. Romantisk? Nice:)


Måste hänga tvätt, ta en snabb dusch och packa lite kläder som jag ska ha på mig på jobb 1. Ska vara klar inom 20 min hade jag tänkt, då har jag jäkligt bråttom.


Njut av det vackra vädret! Kram


Av IdahoJ - 7 maj 2008 21:19

Alltid kul med lite färgglada naglar:) 4 lack fick det bli.. Endast 25kr st på Kick´s. Bältet är från Filippa K och var inte lika billigt;) Men jag gillar det i massor!

Av IdahoJ - 7 maj 2008 12:52

Då sitter man på jobbet och har precis tryckt i mig thairesterna från igår.


Mötet igår var en bra repetition på det man redan kan, men det tåls att höra igen. Kom hem vid 2000 kastade mig i soffan och kollade på Ugly Betty och husfruarna. Kröp ned i sängen med käre P och kollade på slutet av "Morden".


Slutar 1815 idag, hoppas att middagen står på bordet när jag kommer hem:) Vi ska ut och ta en promenad efteråt. Måste även dammsuga bilen, den ser helt för jävlig ut:( Ronny ska hjälpa mig med dom små deffekterna som Rocco 2 (MIN BIL) har..


Sen blir det besiktning den 22a.. Hoppas att det går bra..


Nu ska Lisa gå på lunch, så jag måste ut i butiken..


See yaa!

Ovido - Quiz & Flashcards