Alla inlägg under december 2007

Av IdahoJ - 13 december 2007 08:42

Lucia idag.

Hinner inte att gå på A:s lucia firande. :(

Har personalmöte, efter det ska vi ut och äta.

Har hänt en del sen sist. Hinner inte med någon mer uppdatering än så här!

Ha en trevlig lucia och ät många lussekatter!

(Bild från www.dalademokraten.se )

Av IdahoJ - 10 december 2007 15:01

Måndag igen då.. Veckorna går så snabbt. Men varför har jag inte fått någon julkänsla ännu? Är ju bara 14 dagar kvar till julafton. Till stor del beror det nog på att backen är bar och vinterkänslan inte heller har infunnit sig.


Har 1 h och 15 min kvar utav min arbetsdag. Idag mår jag pyton. Har en röst som inte riktigt finns till 100%. Men bit ihop. Tar bilen ner till Sthlm så fort jag krafsat ner lite i en väska. Imorgon utbildning! Hoppas på att det blir givande och inspirerande! Men som det känns nu så kommer det att bli tufft att sitta där kl 10-17. Riktigt tufft. Snorar, hostar och en röst som försvinner titt som tätt. Men det kostar ju att vara på topp;)


Nu måste jag surpla i mig mitt kaffe och gå ut och slita för min lön!


Ha en trevlig kväll!

Av IdahoJ - 9 december 2007 09:44

Har alla dessa produkter. Tycker att dom är jätte bra! Men nu tycker jag att P ska vara lika bra och göra en latte macchiato. Köpte nymalet kaffe till maskinen igår. Drack en igår kväll oxå. yummie ge mig en till!

Av IdahoJ - 9 december 2007 09:00

Jag som skulle vara pigg, utvilad och frisk som en nötkärna nu. Vaknade 0815 och kunde inte andas. Så täppt i näsan, halsen helt uppsvälld:(

Någon som kan värsta kureringskuren? Ska ju åka ner till Sthlm i morgon kväll. Ska på kurs på tisdagen. Så nu tack - bli frisk

Av IdahoJ - 8 december 2007 23:24

Vad söta dom är ihop. Och hon ser ju frisk och fräsch ut!

...

Av IdahoJ - 7 december 2007 19:39

Hamnade på den här bloggen utav en slump. Har suttit och läst alla hans inlägg. Tårarna har sprutat. Fy tusan vilket hemskt öde.




http://blogg.aftonbladet.se/permalink.php?blog=15486&art=657607&no_cache=1

Av IdahoJ - 6 december 2007 20:05

Dagens middag-ta dam! Spännande va? Hi hi:)

Av IdahoJ - 6 december 2007 19:14

Såg nyss reprisen på Uppdrag granskning. Det sändes i går.

Svart på vitt fick man se hur personalen ompaketerade gammalt kött och satte på nytt bäst före datum. Skändat kött mals ner till köttfärs. Kött som ev luktar illa marineras och säljs. När det marinerade köttet är  gammalt nog grillar vissa butiker köttet och säljer det. Urk, jag säger då det!


Glad att jag är vegetarian!!


Mycket intressant repotage! Bör ses av alla köttätare och andra också för den delen..




 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=994104&lid=puff_994092&lpos=rubrik




Ovido - Quiz & Flashcards