Alla inlägg den 3 mars 2008

Av IdahoJ - 3 mars 2008 13:01

Vem är du? Det är typ ingen som jag känner som vet att jag bloggar..så vem är du?

Av IdahoJ - 3 mars 2008 07:53

Så har ännu en helg i ens liv passerat. Jobbade i lördags, nåddes av en tråkig nyhet på jobbet. Det visade sig vara bättre senare, skönt. Lite slappandes hemma hos H&M, sedan hem och fixa käk. Var så sjukt trött men banne mig skulle jag fixa ngt gott. Ris med spenat och ost i, kyckling med balsamvinäger sky, grekiskt lantbröd med soltorkade tomater i, guccamole, en sallad och äppelpaj till dessert. Magen stod rätt ut efter denna måltid:) Kikade på melodifestivalen och mös. Igår var jag också helt slut när jag vaknade, men upp och hoppa, fixade scones och kaffe. Vi satt och åt frukost och babblade i en timme. Släppte av A och O i simhallen, sen blev det en sväng förbi Mio, hittade dock inget. Åkte förbi mormor och morfar, fick lite fika och lånade med mig den senaste Morden i Midsomer.

Hem och slappade en stund innan det var dax att hämta killarna igen. Därefter bar det av till Elsa Anderssons, älskar deras bakverk! Lite matinköp på Konsum och sen hem och fixa middag. Favvo programmet var ju igår oxå, "I en annan del av Köping", guud vad jag gillar dom:) Morden i Midsomer åkte på efter det. Hoppade ner i sängen efter det. Å nu är det dax för en ny arbetsvecka. Igen. Den här veckan är jag i alla fall ledig onsdag och söndag. Måste väl fixa in lite bilder snart, har inte orkat grejja ngt på  den nya datorn, men jag ska..

Nu måste jag hoppa in i duschen!


Ovido - Quiz & Flashcards