Alla inlägg den 13 mars 2008

Av IdahoJ - 13 mars 2008 20:07

Idag fyller Tess år! 25, grattis!


Var på jobb 2 innan jag började på jobb 1 kl 09,15. 09,50 dök våran nya distrikts merchandiser upp. Vi har verkligen inte haft tid och hjälpa henne alls idag:( Men hon bjöd mig på lunch idag, å vad jag åt. Deras sallads buffé är jätte stor och god, löksoppa och pannkakor efter. Trodde att magen skulle spricka efteråt;) Nu har jag kommit hem i från jobbet och fixat middag. År röd quinoa med lite frästa grönsaker och en gräddfilssås. Första gången jag prövade quinoa.


 Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa med min kära! Förresten, låter ju bara som om min dag har bestått av mat;)


I morgon är det äntligen fredag! Igen! Veckan har gått så snabbt. Nästa vecka jobbar jag bara månd-torsd:) Det känns otroligt lyxigt.


Näe, nu ropar soffan och sambon!


Ha en mysig torsdags kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards