Alla inlägg den 6 mars 2008

Av IdahoJ - 6 mars 2008 18:42

Idag har det varit jätte kul att jobba, dagen har gått snabbt. Nu lagas middag, hemma gjort potatismos, köttbullar, gräddsås, broccoli och örtbiffar. Förstår inte hur man kan föredra pulvermos framför hemma gjort? Iuh för pulver!! I kväll kommer nog mesta delen utav kvällen spenderas i soffan kikandes på "Du är vad du äter". Maten är klar ropas det nerifrån.

Av IdahoJ - 6 mars 2008 08:25

Torsdag:) Snart helg:) Blev en sväng på stan igår, O fick ny t-shirt, A fick nya skor + t-shirt+strumpor , jag köpte en ny mascara. Killarna bowlade och jag surplade i mig en kaffe. A skulle på hocky träning så då drog jag och O och köpte en massa mat. Hann bara vara hemma ca 30min innan moster E kom och hämtade mig. Ner och kolla på tapeter, nu vill jag tapetsera om hela huset. Igen. Lånade med oss pärmen med tapeter och köpte med oss napoleon bakelser. Hem till mormor och morfar och fikade och kollade på tapeterna. När klockan närmade sig 19,00 skjutsade E hem mig, in och hämtade nycklar och drog till Tess. Vi satt å snackade skit, drack te och kollade på tv. Kom hem ca 2215.


Har haft en kanon, ledig dag! (Bortsett från min jäkla förkylning som kommit tillbaka)


 Nu ska jag ta en kopp te och klä på mig. MÅSTE åka till jobb 2 innan jobb 1. Är mindre sugen men det är väldigt skönt när lönen kommer:) Efter jobbet blir det nog till att ta det lugnt hemma. Kroppen blir ju grymt sliten utav att vara i gång 2 kvällar i rad.

Sitter och kollar ut genom fönstret, vilket himla fint väder det är. Idag hade jag lätt velat vara ledig och tagit en lång promenad.. Men förhoppningsvis kanske det är fint när jag är ledig på söndag? Hoppas det!

Ovido - Quiz & Flashcards