Alla inlägg den 7 mars 2008

Av IdahoJ - 7 mars 2008 20:05

Av IdahoJ - 7 mars 2008 19:10

jag tror inte att det var Christer Pettersson som mördade Olof Palme. Jag har "växt upp" med Christer Pettersson, "fullgubben" som suttit utanför mataffären när man var liten. Visst var han väldigt ofta hysteriskt berusad och på ryktesvägar har jag hört att han misshandlat sitt ex, men att gå från misshandel till mord. Och att sedan lyckats hålla tyst om det. Okej Gert Fylking fick honom att erkänna för en flaska sprit, eller hur var det nu? Men en alkoholiserad karl som ofta ej kunde stå på benen?!? Nja.. Sist jag såg honom var i Sollentuna C då han skulle in på systembolaget, han såg glad och fräsch ut. Jag ringde till och med på hos honom när man var tvungen att sälja bingolotter för fotbollslaget. Han öppnade visserligen inte, men jag har då aldrig varit rädd för honom. Vad tror ni? Var han den skyldige?

Av IdahoJ - 7 mars 2008 18:47

Har haft en sådan kanon dag, länge sedan jag var på så här bra humör. Men vad händer? Jo, den blir förstörd.. Så total krashad.. Varför ska denna person få mig att må så dåligt? Varför ska denna person "vinna" och förstöra så mycket för mig? Nä, snart säger jag nej. Ett stort NEJ och sedan slipper jag det här. Varför vänta egentligen?


Fick ett mess för en liten stund sedan, om jag kanske ville ta en fika på söndag. Jag tror nog att vi ska det, så att jag får skratta lite och glömma bort alla tråkigheter som jag inte orkar med just nu. Jo för tusan, vi kör på en fika! Du är en underhållande och glad person:)

Av IdahoJ - 7 mars 2008 16:38

dagen har bara flugit iväg. Kom på mig själv nyss att jag bara hade haft 10 minuters rast än idag, så jag var tvungen att sätta mig lite. Tänk vad lite solsken kan göra, alla kunder är också på kanon humör, å det gillas:)


Får höra vad herrn har tänkt att laga till middag idag? Eller så kanske jag får äran idag? Lina frågade mig nyss om middagstips då hon ska ha middagsgäster i kväll, jag kom med mängder utav förslag men nu när man ska laga själv vart det helt tomt,, Hm..


 blir nog häng framför tvn i kväll också eftersom jag börjar 0900 imorgon.

 Ska en sväng förbi P:s syster med en blomma tänkte jag. Hon fick jobb igår och det måste självklart firas!


 Nu kallar arbetet!


Ha en mysig helg!


Av IdahoJ - 7 mars 2008 10:41

Fredag Solen strålar ute och det är äntligen fredag:)

Håller precis på att klä på mig och sen ska jag ut i butiken och jobba.


 Känns som om det här kommer att bli en riktig kanon dag!


Ha en toppen dag ni med!

Ovido - Quiz & Flashcards