Alla inlägg den 5 mars 2008

Av IdahoJ - 5 mars 2008 11:23

har visst klickat hem fler saker.. och inte lagt mig än..men nu ska jag det..igen.. :)

Av IdahoJ - 5 mars 2008 09:21

och vad har man gjort hittills? Jo vaknade tyvärr 0645:( Har läst AT och druckit en kopp te samt nätshoppat.. Pratat med mormor och morfar och moster M.

Ska nog krypa ner i sängen igen strax.

Dagen är nästan helt obokad, skulle ha varit på jobb 2 men det får vänta tills imorgon, behöver verkligen denna lediga dag. Ett eventuellt besök av Tessan,( jag skulle höra av mig om jag ville ha besök) tapet stöd, (moster E ville ha hjälp med tapet val till hallen) och en sväng ner på stan för att A ska ha nya skor.

Kanske skulle man ha fixat med datorn, lagt in kamera programmet,  men vart är den skivan?


Nu får det bli lite frukost och sen sängen!


Njut av er dag nu, tänk det är redan onsdag och det innebär ju snart helg:)


Ovido - Quiz & Flashcards