Alla inlägg den 4 mars 2008

Av IdahoJ - 4 mars 2008 16:35

Jag tror att jag vill ha alla nya varor  som har kommit in på mitt jobb:) Allt är ju så jäkla snyggt nu!! Farligt! Men roligt! I kväll ska vi i personalen ha en "jeans provar kväll" i hop, prova alla modellerna vi har. Vi brukar oftast försöka att prova alla varor när dom kommer in men nu har det kommit så mycket att vi inte har hunnit med det. Jobbet bjussar på käk, thaimat blir det. Ska bli kul att träffa som andra, trist bara att inte Frida kunde

komma:(  Är helt slut redan, har haft så ont i bihålerna sedan i går morse, börjat snora och har den huvudvärken. Med lite god mat och trevligt sällskap hoppas jag att det blir bättre. Ska försöka att komma hem till 21.00 då jag inte vill missa Gynning.


 Imorgon är jag LEDIG!

Känns välbehövligt.


 Ha en mysig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards