Alla inlägg den 16 mars 2008

Av IdahoJ - 16 mars 2008 19:40

Hi hi.. Tog en bild för ca 2 veckor sedan.. Skulle bli en dagens outfit men har inte orkat ladda upp nå bilder tidigare.

Så här kommer den nu:

Sjal: Pieces

Top: VM

Klänning: Only


Av IdahoJ - 16 mars 2008 19:21

Nu är det pizza, pizzasallad och Kat von D som gäller! Ha en skön söndagkväll!

Av IdahoJ - 16 mars 2008 15:33

Favvo serien The Hills  börjar strax igen:) Den 24 mars. Äntligen! Hunken Brody:)

***

Av IdahoJ - 16 mars 2008 13:49

Vaknade alldeles för tidigt idag:(

Men vad gjorde det när det var strålande sol ute?!? Ingenting!

Kokade lite kaffe och sedan gick vi ut på en promenad på 1 1/2 timme. Ville inte riktigt gå in när vi kom hem så jag började fixa lite med träden på vår tomt. Tvingade P att hålla mig sällskap, helt plötsligt blir det helt tyst. Han hade smitit in!! Bakfull och stel i kroppen som få är han. Har röjjt lite i källaren, hittade en ny matta till O:s rum som jag helt glömt bort. Tvättar för fullt nu, gardiner, filtar och sånt.


Nu ska jag nog bläddra i lite tidningar och ev ta en liten blund. Blir trött utav att vara ute i det fina vädret. Nu började det precis att regna.


Ge mig sol och sommar nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards